| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت : هویت اجساد ۳۲ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود شناسایی شد.
فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به وقوع دو فقره قتل در این شهرستان، گفت: داماد خانواده بعد از به قتل رساندن همسر و برادر زن، گوش مادر زن را نیز برید.
استاندار از محل اجرای طرح جامع دهکده دانش بنیان گیلان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات روند اجرای این طرح قرار گرفت.
دکتر سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز از منطقه آزاد انزلی بازدید کرد و در دیدار با مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و معاونین این سازمان، ضمن انتقاد از روند اجرای طرح ملی اتصال ریلی به مجتمع بندری کاسپین خاطرنشان کرد : پیگیری لازم برای تصویب طرح توسعه این منطقه در هیأت وزیران را انجام خواهد داد.
معاون علوم پزشکی گیلان گفت: رصدهای دانشگاه علوم پزشکی ادامه دارد و تا به امروز موردی از ویروس جهش یافته در گیلان مشاهده نشده است، اما مردم بیشتر از گذشته باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
از جمله زیباترین مناظر آبی در شمال ایران تالاب بین‌المللی انزلی است.
رئیس سازمان چای کشور گفت: تسهیلات ۴ درصد با بازپرداخت ۴ ساله به چایکاران و تسهیلات ۷ درصد با بازپرداخت ۴ ساله به کارخانه داران ارائه می‌شود.
رشت، شهر باران است، شهرِ باران و امید و آینده. شهری که همه با آن خاطره دارند و خاطره ساخته‌اند؛ با بارانش، جنگلش، خیابان‌هایش، بازارش و غذاهایش. 12 دی، روز ملّی رشت است روز خود را با عاشقانه‌ای برای این شهر که حمیدرضا محمدی تهیه کرده است، آغاز کنید.
رییس اداره محیط زیست شهرستان رضوانشهر گفت: دو حیوان آزار در این شهرستان به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.