| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
دستور‌العمل ۱۲ بندی حضوری شدن مدارس از چهاردهم فروردین ماه به ادارات کل آمورش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.
همان ابتدای گفت‌وگو، از دل ناشادی می‌گویند که شبکه شاد، علیرغم همه تعریف و تمجیدهای جسته و گریخته آموزش و پرورش از این اپ اینترنتی، برایشان ایجاد کرده است؛ دل ناشادی که اگر تداوم داشته باشد، علاوه بر معلم و شاگرد، خانواده‌ها و خصوصا مادران را به استیصالی سخت دچار کرده و کارشان را با کرام‌الکاتبین، گره خواهد زد.
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.
 روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای زمان مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان شرکت در آزمون سراسزی 1400 را اعلام کرد.
وزیر علوم: نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه‌ها همچنان به‌صورت مجازی است.
رئیس جمهور گفت: با آغاز واکسیناسیون در کشور حتما شرایط بهتری را خواهیم داشت و امیدواریم تا پایان بهمن بتوانیم واکسیناسیون را آغاز کنیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر که لایحه رتبه بندی بر اساس مفاد ماده ۶۳ قانون برنامه ششم تدوین و به دولت ارائه و در کمیسیون علمی تصویب و به زودی در صحن دولت مطرح و به مجلس تقدیم خواهد شد
جاماندگان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مجدد فردا می توانند در این آزمون ثبت نام کنند
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد.
نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز ۲۸ دستگاه‌ اجرایی کشور در سال ۹۹ تا ساعت ۲۰ امشب (شنبه مورخ ۱۱ بهمن) بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و این بار نظام جدید آموزش متوسط تنها منبع رسمی سئوالات کنکور خواهد بود.
اضطراب و نگرانی این روزها خانه هر ایرانی است اما برای دانش‌آموزان و دانشجویان رنگ و بوی دیگری دارد و بیش از اقشار دیگر آن‌ها تحت فشار استرس کرونا و امتحانات قرار دارند به ویژه اینکه امتحانات به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود و این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه برای نخستین بار این فضا را تجربه می‌کنند، اما برای کاهش استرس چه اقداماتی باید صورت گیرد؟
هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به دلیل شرایط کرونایی موجود در کشور دو بار به تعویق افتاد و در نهایت قرعه به نام ۱۱ و ۱۲ دی ماه افتاد و باید منتظر ماند و دید که ستاد کرونا دوباره این آزمون را به تعویق می‌اندازد.