| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
طبق گزارش‌های واصله، مسافران تعطیلات عید فطر در کاشان و بسیاری از شهرهای گردشگری کشور به دلیل عدم برنامه‌ریزی برای این تعطیلات، وضعیت اسف‌بار و افتضاحی را تجربه کردند تا جایی که در روز اول و دوم تعطیلات بیشتر گردشگران حتی قادر به تهیه غذا گرم نبودند.
بر اساس حکم مدیرعامل گروه مالی گردشگری، دکتر علی رحیم پور به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه هتل های بین المللی رکسان منصوب شد.
فردین علیخواه عضو گروه جامعه‌شناسی دانشگاه گیلان یکی و شاید مهم‌ترین ویژگی سفر، «گریز» از زندگی روزمره است، گریز از عقلانیت حاکم بر شهر. در ...
گزارش‌های ستاد خدمات سفر حاکی از این است که ظرفیت اقامتی بعضی شهرها از جمله شیراز، مشهد و جزایر جنوبی ۱۰۰درصد تکمیل شده و فعلا جالی خالی برای اسکان مسافران نوروزی در شهرهای بزرگ نیست، حتی در مدارس، حسینه‌ها و یا سالن‌های ورزشی. این وضعیت دست‌مایه‌ای شده تا عده‌ای خانه‌های شخصی خود را با قیمت‌های نجومی به مسافران اجاره بدهند.
مردم ما سال دشواری را پشت سر گذاشتند. مشکلات فراوانی که برایشان به وجود آمد و از جمله شیوع ویروس کرونا از ...
معاون گردشگری می‌گوید: برقراری سفرهای نوروزی به حاد نشدن ویروس کرونا در کشور مشروط شده است. ضمن این‌که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز ممنوع خواهد بود و سفر به نقاط دیگر کشور به ارائه «رزرو اقامتگاه» منوط خواهد شد.
معاون گردشگری به چگونگی انجام سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت:سفرهای نوروزی درصورت عدم تشدید شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا به‌صورت برنامه‌ریزی شده امکانپذیر خواهد بود.
جشن‌های چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی از امروز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.