| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
مشمولان بالای ۳۰ سال،دارای ۲ فرزند از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهادت سردار سلیمانی و یارانش پایان یک مسیر برای ایجاد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نخواهد بود، این شهادت توفانی در میان ملل آزاده جهان به پا و ملت‌ها را آگاه کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده به شورای حکام گفت: ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد. هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای وجود ندارد، این اسناد کذایی است. این یک حرکت سیاسی در تداوم فشار حداکثری است
دکتر امین عربی تاریخ دفاع مقدس، درس‌های بسیاری برای پیروزی در شرایط سخت و بحرانی دارد. در فرآیند تصمیم گیری و مدیریت جنگ، ...
رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۶ نیروی زمینی سپاه با رونمایی از گوشه‌ای از دکترین دفاعی سپاه با اجرای عملیات‌های شش‌گانه تهاجمی با موفقیت برگزار شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تلاش‌های متخصصین صنعت هوایی به محصولات بومی مانند جنگنده سبک کوثر و جنگنده ‌آموزشی یاسین، انواع بالگردها و پهپادها دست یافته‌ایم و به دنبال ارتقای فناوری‌های آن هستیم.
سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع گفت: پرتاب تحقیقاتی ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح با دستیابی به فنآوری قدرتمند ترین موتور سوخت جامد در کشور برای نخستین بار در حوزه فضایی صورت گرفت.
یک سال از ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و‌ همراهانش به دستور ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، می‌گذرد. این ترور و شهادت حاج قاسم ...
یکی از نکات برجسته دوران مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه حضور مستمر حاج قاسم سلیمانی بعنوان فرمانده نیروی قدس در خط مقدم میدان جنگ بود.
فرمانده‌کل سپاه با تأکید بر "هیچ تهدید و تعرضی از سوی دشمنان را رها نخواهیم کرد"، گفت: ما هم در عمل نشان داده‌ایم و هم در بیان می‌گوییم که هر عملی از سوی دشمن علیه ما سر بزند، آن را با ضربه‌ای متقابل، قاطع و مستحکم پاسخ می‌دهیم.