| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک پرداختند.
ماجرای عنابستانی، سیلی و سرباز به کجا رسید؟ این سوال مهمی است که این روزها بخشی از مردم از خود می‌پرسند. ماجرا ...
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه جدید بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با اصلاحات مد نظر نمایندگان طرح شفافیت آراء مجدداً به صحن بیاید و قفل تصویب آن شکسته شود.
مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به ریاست آقای قالیباف جلسه غیرعلنی تشکیل داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات بودجه ١۴٠٠ مخالفت کردند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با وجود مخالفت برخی افراد با کلیات لایحه بودجه دولت، کلیات این لایحه مشروط رأی آورد و اصلاح شد.
مجلس شورای اسلامی روز (سه شنبه) این هفته گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه سال آینده کل کشور را در صحن علنی به بحث و بررسی خواهد گذاشت.
با وجود حرف و حدیث‌هایی که درباره دوخت و دوز بهارستانی‌ها برای لباس انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت اما نهایتا ۱۱ آبان ۹۹ اهالی مجلس یازدهم کلیات اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تصویب کردند تا به قول خودشان تکلیف برخی مفاد به ویژه «رجل سیاسی» و برخی از بندهای این قانون را بعد از چهار دهه مشخص کنند.
رئیس مجلس گفت: اولویت اصلی بودجه 1400 باید معیشت، سلامت، رسیدگی به قشر مستضعف، محرومیت‌زدایی و بهبود تولید در کشور باشد. به همین دلیل باید صادرات بر واردات غلبه پیدا کند.