| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.
قیمت دیه کامله در ماه‌های غیر حرام برای سال ۱۴۰۱، ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: ظرفیت مطلوب حوزه گردشگری اقتضا دارد که مورد توجه همه بخش‌ها و دستگاه‌ها در کشور قرار گیرد؛ از همین‌رو ما در دادگستری تهران در راستای سیاست ایجاد شعب صنفی صلح و سازش، شعبه حل اختلاف حوزه گردشگری ویژه دفاتر خدمات مسافرت هوایی را راه‌اندازی کردیم و در آینده‌ای نزدیک نیز شعبه‌ای در دادگستری را به موضوع حوزه گردشگری اختصاص خواهیم داد تا مسائل قضایی این حوزه به صورت تخصصی و ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.
یک کارشناس حقوق بین الملل درباره احزار صلاحیت دیوان بین‌المللی دادگستری در شکایت ایران علیه آمریکا گفت: این رای با تلاش و عملکرد ارزشمند تیم حقوقی ایران به دست آمد و به جهت اثر قابل توجهی که بر تقویت مواضع حقوقی و سیاسی ایران در فضای پیش‌روی روابط ایران و آمریکا می‌گذارد یک دستاورد مهم محسوب می شود.
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که با شفاف‌سازی و تأکید بر عدم شمول کانون‌های اقتصادی حرفه‌ای و تخصصی به کانون‌های وکلای غیراقتصادی از تفسیرهای سلیقه‌ای در خصوص قانون مصوب ‌مجلس جلوگیری کنند.