| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
معاون استانداری گیلان خبر داد:
    ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۴    کد خبر: 213814

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت : هویت اجساد ۳۲ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود شناسایی شد.

به گزارش نگاه ایران، محمد جلایی در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان حادثه آتش سوزی در این کمپ ۳۲ نفر از افراد بستری به علت سوختگی جان باختند که با تلاش شبانه روزی پزشکی قانونی استان طی بررسی های دقیق و سرعت العمل بالا هویت همه اجساد مشخص شد.

وی با قدردانی از تلاش جهادی و شبانه روزی پرسنل و مدیریت پزشکی قانونی استان در شناسایی هویت این اجساد تصریح کرد: پیکر جانباختگان این حادثه از فردا به مرور پس از انجام تشریفات قانونی تحویل خانواده های آنان شود.

وی با تسلیت دوباره به خانواده جانباختگان این حادثه در ادامه به وضعیت پایدار و نسبتا خوب مصدومان این آتش سوزی اشاره کرد و گفت : ۲ نفر از این مصدومان در بیمارستان های لنگرود و رودسر ترخیص شده اند.

وی عنوان کرد: از ۱۵ مصدوم دیگر این حادثه که در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند ۳ نفر عصر امروز ترخیص شده اند و ۲ نفر دیگر که مراحل درمان را به خوبی طی کرده اند فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

معاون استاندار گیلان در زمینه روشن شدن علت حادثه هم تصریح کرد: از همان ساعات اولیه حادثه بررسی موضوع با تیم های کارشناسی مجرب و متخصص در این زمینه آغاز شضد و گزارش مربوطه نیز تهیه شده که از طریق مراجع ذی صلاح در اختیار دستگاه های مربوطه قرار گرفته و توسط رسانه ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد : عوامل دست اندرکار و مسئول در این کمپ هم همچنان تا تکمیل و اعلام نتیجه بررسی ها به منظور پیگیری قضایی تحت نظر هستند.

حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح روز جمعه رخ داد و طی آن ۳۲ نفر از افراد بستری جان باختند و ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code