| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سعید مدنی کارشناس صنعت خودرو با اشاره به تغییر شیوه قرعه‌کشی خودرو توسط وزارت صمت، اظهار داشت:به اعتقاد بنده این موضوع نشان‌دهنده عدم اعتماد وزارت صنعت و مجموعه دولت به شرکت‌های خودروسازی است که مدیرانش را خود وزیر صنعت منصوب می‌کند، از سویی تغییر شیوه قرعه‌کشی نیز به هیچ عنوان مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه ممکن است مشکلات بیشتری را برای شرکت‌های جاده مخصوص ایجاد کند.
گروه خودروسازی سایپا، اولین پیش‌فروش یکساله شش محصول خود در سال جدید را هم راستای اجرای سومین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ۹ صبح امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا در آورده است.
با وجود اینکه برخی از استارتاپ‌های سفارش آنلاین غذا انحصار این حوزه را در دست گرفته‌اند، اما شرکت‌های وجود دارند که همچنان در این حوزه فعالیت می‌کنند و ممکن است با گسترش فعالیت و حمایت از آن‌ها انحصار یک برنامه از بین برود.
قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۱ کاهشی یک تا چهار میلیونی را تجربه کرد.
به گزارش نگاه ایران ، وقتی شاخص کل بورس از دو میلیون واحد گذشت، مردم مال‌استریت یا همان تنها روستای بورسی ایران ...
شاخص بورس در جریان معاملات روز گدشنه بازار سرمایه بیش از ۷هزار واحد افت کرد. یک کارشناس بازار سرمایه یکی از مشکلات اصلی این بازار را کمبود نقدینگی دانست و جبران این کمبود را کاهش نرخ بهره اعلام کرد.
بیت کوین در روزهای اخیر در حال ثبت رکوردهای متوالی بوده و حالا در استانه ورود به ۵۰ هزار دلار قرار دارد اما زمانی تنها ۱۰ سنت قیمت داشته است.
در صرافی‌های رسمی هر دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان و هر یورو نیز به نرخ ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته در همین ساعت نرخ دلار تغییری نداشته و ۳۰ تومان بر قیمت یورو افزوده شده است.
اولین روز هفته برای فعالان بازار ارز، با افزایش نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز همراه شده است. این در حالی است که دلار آمریکا بازار آزاد، در کانال بیست و پنج هزار تومانی در نوسان است.
با وجود ریزش اخیر بورس کره، وون توانسته است سود زیادی از بورس کسب کند.
در صرافی‌های رسمی هر دلار آمریکا به قیمت ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان و هر یورو نیز به نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.همچنین نرخ خرید دلار در صرافی های رسمی۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.  هر سکه امامی ۱۱ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان و هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت‌گذاری ۴ میلیون و  ۸۹۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
با وجود جلسه عصر روز گذشته درباره بازار سهام و حمایت جدید سه هزار میلیاردی همچنان بازار سهام روند نزولی دارد. از نگاه برخی کارشناسان یکی از علل این اتفاق تداوم اختلاف‌نظرهای دولت و مجلس بر سر بودجه است که این هفته نیز قرار است بر سر بودجه مباحثی داشته باشند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافت. نرخ ۷ ارز نیز ثابت ماند.
وراث مشمولان سهام عدالت که فوت شده اند، می توانند با انجام اقداماتی سهام عدالت فرد متوفی را منتقل کنند.
بازار ارز زیر سایه دلالان و کاسبان بزرگی قرار دارد که منافع خود را در بالانگه داشتن قیمت ارز می دانند و ...
عضو شورای عالی بورس از بررسی موضوع قیمت‌گذاری فولاد در جلسه ۳۰ دی‌ماه این شورا خبر داد و گفت: قیمت‌گذاری دستوری، ثمره‌ای جز زیان میلیون‌ها سهامدار و جابجایی منافع برای عده‌ای خاص ندارد.
اعلام تصمیم سرنوشت‌ساز مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لوایح FATF به بعد از استقرار دولت جدید آمریکا در پایان دی و اوایل بهمن ماه موکول شده است. قطعا ایران از نظر سیاسی تمایلی به برداشتن قدم‌های تازه ندارد و تنها اگر بایدن و دولتش تصمیم بگیرند تغییری در رفتار‌ها و سیاست‌های ایالات‌متحده ایجاد کنند، ممکن است وضع فرق کند. تحقق چنین وقایعی اگرچه خوش‌‌بینانه به‌نظر می‌رسد اما قادر است در میانه بهمن به ریزش سهمگین بازار طلا و ارز در ایران منجر شود
سیدکمال سیدعلی گفت:کاهش بیشتر قیمت ارز و خروج بازاراز حالت انجماد نیاز به محرک سیاسی دارد که در شرایط کنونی در بازار ارز وجود ندارد .
 هر دلار آمریکا در صرافی های رسمی به قیمت ۲۵ هزار و ۶۷۰ تومان و هر یورو ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می شود. سکه امامی نیز به نرخ ۱۱ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان عرضه می شود. 
گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان ۹۹ از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد.