| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/ گروه ورزشی: در هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از ساعت 11 امروز(پنج شنبه 21بهمن) در ورزشگاه آتش نشانی رشت، می رشت سپیدرود به مصاف سپاهان اصفهان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 8-4 این تیم را شکست دهد. گل های شاگردان معصومه جهانچی را در این بازی سارا شیربیگی (پنج بار)، فاطمه شریف،فاطمه حسینی نیا و سهیلا بارفروشنده هرکدام یک بار به ثمر رساندند. در بازی دیگر این هفته، شهرداری رشت در نوشهر به مصاف بازرگانی امیر این شهر رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 میزبان خود را شکست دهد. دو گل ارزشمند شهرداری را در این بازی نسا احدی به ثمر رساند. نتایج سایر بازی های این هفته شرح زیر است: دانشگاه آزاد تهران 10 - ملی حفاری ایران 1 پالایش نفت آبادان 5- دختران کویر کرمان 1 کارا شیراز 13- شهرداری زنجان 1 سایپا تهران 9- استقلال ساری 2  

با نتایج این هفته، ملی حفاری اهواز با 51 امتیاز از 18بازی، دانشگاه آزاد اسلامی47امتیاز، پالایش نفت آبادان با43امتیاز اول تا سوم و می رشت سپیدرود با 31 امتیاز، کارا شیراز با 24 و شهرداری رشت 23 امتیازی در رده های بعدی قرار دارند.

در هفته هشتم دور برگشت مسابقات، ساعت 11 روز جمعه 29 بهمن در ورزشگاه آتش نشانی رشت، می رشت سپیدرود و شهرداری دربی جذاب و پرتماشاگر رشت را برگزار می کنند.
سایر بازی ها به صورت همزمان به این ترتیب است:
دختران کویر کرمان- دانشگاه آزاد تهران- فجر- کرمان
ملی حفاری ایران- سپاهان اصفهان-پیامبر اعظم-اهواز
پالایش نفت آبادان-کارا شیراز-هفده شهریور-اهواز
شهرداری زنجان- سایپا تهران- امام خمینی(ره)-زنجان
استقلال ساری-بازرگانی امیر نوشهر-شهرداری- ساری