| چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
نگاه ایران به نقل از میزان: دکتر مریم ناصری متخصص جراحی عمومی و پزشک با وجدان و باسواد بیمارستان رودسر که سال قبل هم بعنوان پزشک نمونه انتخاب شده بودند، در حین کشیک در بیمارستان درگذشت. شاهدین صحنه سکته قلبی را احتمال مرگ وی می دانند. مریم ناصری از جمله پزشکان طرح سهمیه زنان بود که چند ماه پیش بخاطر فوت پدر دچار فشار روحی بوده و از طرفی بدلیل تنهایی مادرش درخواست انتقالی به شهر خودش را داشته که معاونت درمان استان گیلان با انتقال وی به شهرش رشت مخالفت کردند. بررسی آخرین پیامهای وی در تلگرام به دوستانش نشان می دهد وی در مورد تعهد سهمیه زنان که ابتدا چهار ساله بوده و سپس 12ساله شده است ناراحت بوده و اعلام کرده بوده که به دلیل فشار روحی و شرایط سخت دوری از خانواده و عدم همکاری مسوولین ،طرح سهمیه زنان را رها خواهد کرد و و ادامه کار نمی دهد. تحقیقات در مورد علت مرگ او که در زمان شیفت کاری او در پاویون پزشکان بیمارستان رودسر اتفاق افتاده ادامه دارد.   علت فوت پزشک زن بیمارستان رودسر در دست بررسی است

مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: علت فوت دکتر مریم ناصری پزشک متخصص جراحی عمومی بیمارستان رودسر در دست بررسی است.

طلعت کاویانی عصر چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این پزشک صبح روز گذشته ( 30 آذرماه) پس از اتمام شیفت کاری اش در محل استراحت پزشکان بیمارستان رودسر (پاویون) فوت کرد.

وی اظهار داشت: هیچ مورد مشکوکی در مورد فوت این پزشک در محل پاویون دیده نشده بنابراین به نظر می رسد که دچار عارضه سکته شده باشد.

مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطر نشان کرد:با این همه، پرونده مرگ این پزشک  برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی استان گیلان ارجاع داده شده است.

به گفته کاویانی این پزشک مجرد، 36 ساله، اهل رشت و پنج سال سابقه خدمت داشت.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code