| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: جبار کوچکی نژاد منتخب مردم شهرستان رشت در دور دوم انتخابات مجلس دهم، طی بیانیه ای از حضور مردم این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
متن این بیانیه که در اختیار رسانه ها قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام و تقدیم احترام به مردم شریف و غیور شهرستان رشت

خداوند منان را سپاسگزارم که بار دیگر در آزمونی سرنوشت ساز با حضور پرشور شما مردم فهیم و آگاه، حماسه ای دیگر رقم خورد و مردم سالاری دینی در زیباترین شکل آن به منصه ظهور رسید.

باید قدردان امام عزیز و رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که با ایجاد چنین ظرفیتی، فرصت انتخاب کردن و انتخاب شدن را درقالب مردم سالاری دینی به ملت ایران اهدا کرد. همچنین  مدیون هزاران شهیدی هستیم که عزت، امنیت و استقلال کشور در سایه رشادت ها و ایثارگری های آنان شکل گرفت.

از اینکه بار دیگربه این فرزند کوچک گیلان اعتماد نموده و اینجانب را شایسته خدمت دانسته اید، صمیمانه سپاسگزاری نموده و دست تک تک شما را می فشارم و برآستان لطف الهی سجده شکر به جای می آورم.

اینجانب وظیفه خود می دانم از همه همشهریان، از جمله فرهنگیان، کارگران، کارمندان، کشاورزان،بازاریان دانشجویان، اساتید و همه صنوف که با رای خود مرا مشمول محبت خود کردند قدردانی کنم. همچنین از شورای ائتلاف اصول گرایان و از تمام دوستانی که طی روزهای پر شور و مشقت رقابت انتخابات، با زحمات شبانه روزی بنده را  یاری فرمودند از صمیم قلب و خالصانه کمال تشکر و امتنان را دارم.

 اینجانب برای سایر عزیزان کاندید که از دوستان  و همگی از چهره های خدوم نظامند توفیق خدمت مسئلت دارم. لازم میدانم از همه دست اندرکاران انتخابات از جمله شورای محترم نگهبان، هیات های اجرایی و نیروی انتظامی که زمینه برگزاری انتخاباتی امن و سالم را فراهم کردند قدردانی نمایم .

رجاء واثق دارم با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بر پایه این حضور و همدلی بتوانم از حقوق حقه شما مردم ولایتمدار وشریف استان گیلان به ویژه شهرستان رشت دفاع نموده و از کرسی مجلس صرفا برای خدمت به مردم و ارتقاء جایگاه فرهنگی و اقتصادی استان به ویژه شهرستان رشت استفاده نمایم.  باردیگر ضمن قدر دانی  مجدد از عموم مردم شریف  شهرستان رشت، از خداوند منان خواستارم مرا در اجرای منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای امام و شهدا و در مسیرخدمت خالصانه، یاری فرمایند.

جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code