| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
صبح امروز در محور امامزاده هاشم ‌- رودبار اتفاق افتاد:
       کد خبر: 15204
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان از برخورد شدید منجر به مرگ راننده خاطی پراید با یک دستگاه کامیون در محور امامزاده هاشم ـ رودبار خبر داد.
 مهیار رستگار با اشاره به حوادث رانندگی که در محور مذکور اتفاق افتاد، اظهار کرد: صبح امروز حادثه مرگبار در محور امامزاده هاشم ـ رودبار اتفاق افتاد.

وی در تشریح حادثه مذکور، افزود: راننده پراید در این محور با انحراف به چپ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه رانندگان نباید انحراف به چپ و عبور از خط ممتد داشته باشند، گفت: رانندگان باید بدانند که نباید از روی پیچ ها و خط های باریک و ممتد تجاوز به چپ داشته باشند که در این صورت حادثه مرگبار رخ می دهد.

وی وضعیت فعلی جاده های گیلان را بارانی ذکر کرد و یادآور شد: به دلیل بارندگی سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و با آرامش و دوری از شتاب رانندگی کنند.

رستگار لغزندگی جاده ها و کنترل نکردن سرعت در رانندگی را موجب واژگونی خودروها دانست و خاطرنشان کرد: لغزنده بودن سطح جاده ها مهم ترین موضوع در شرایط بارانی است که موجب افزایش آمار تصادفات می شود.

وی متذکر شد: در صورتی که رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و به فاصله خودروی جلویی توجه کنند می توانند رانندگی ایمن داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه ضریب خطر تصادف در شرایط بارانی افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی خطر و خروج از جاده برای رانندگان متصور است.

 
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code