| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: فرماندار رودبار گفت: تمام راه های اصلی و شریانی رودبار باز بوده اما تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

اسماعیل میرغضنفری با اشاره به وضعیت راه های این شهرستان در پی بارش برف شدید، اظهار کرد: تمام راه های اصلی و شریانی رودبار باز بوده اما تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر انجام می شود.

وی افزود: درباره بازگشایی راه های روستایی در شهرستان به بخشداران و شهرداران و اعضای ستاد بحران ابلاغ کرده ایم با دستگاه های دولتی و خصوصی و مشارکت های مردمی طبق هماهنگی اقدام به بازگشایی راه های روستایی کنند که تا اوخر امشب این راه ها باز می شوند.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه تاکنون به غیر از قطعی آب و برق رستم آباد شمالی، از دیگر مناطق شهری و روستایی قطعی برق، گاز، تلفن و آب نداشتیم، تصریح کرد: تنها در بخش رستم آباد شمالی قطعی آب و برق وجود دارد.

وی ادامه داد: از آنجا که برق در بخش سراوان و امامزاده هاشم شهرستان رشت قطع بوده و پمپ های آب این شهروندان با برق کار می کند آب شرب آنها نیز قطع شده که مسؤولان شهرستان رشت و رودبار پیگیر برطرف کردن این مشکل هستند.

میرغضنفری از فعالیت تمام نانوایی ها و جایگاه های سوخت سی. ان. جی به صورت عادی خبر داد و بیان کرد: مسافران در راه مانده و رانندگان کامیون پلیس راه جمال آباد لوشان در مساجد و مدارس شهرهای شهرستان با سیستم گرمایشی و آذوقه ساماندهی شدند و پس از بازگشایی آزاد راه می توانند حرکت کنند.

وی گفت: به رانندگان کامیونی که شب گذشته به دلیل ایجاد ترافیک در پلیس راه متوقف شده بودند جایگاه و آذوقه کافی داده شد که تا ظهر می توانند به مسیر خود ادامه دهند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه آمادگی خدمت رسانی در تمام نقاط شهرستان وجود دارد، یادآور شد: تمام اعضای ستاد بحران شهرستان رودبار با همکاری بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات و امداد رسانی تا ۷۲ ساعت آینده در خدمت مردم شهرستان هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code