| جمعه، 07 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: یک زن روستایی در منطقه پونل این شهرستان به دنبال درگیری لفظی با مرد همسایه با ضربه تبر وی به قتل رسید.

 سرهنگ مجید حسینی ضمن تشریح ماجرای بقتل رسیدن یک زن روستایی افزود: درپی وقوع یک فقره قتل در شهرستان رضوانشهر، بررسی دقیق موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با بیان اینکه مأموران انتظامی پس از مشکوک شدن به همسایه های مقتول قاتل مورد نظر را مورد بازجویی قرار دادند، تصریح کرد: متهم پس از بازجویی های فنی و پلیسی به قتل این زن 48 ساله اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه قاتل برای تهیه تبر به منزل یکی از همسایه رفته بود که با مشاهد گاو در محوطه خود خشمگین می شود ، گفت: قاتل در اعترافات خود عنوان کرد، از حضور دام همسایه در محوطه خانه ام عصبانی شدم و بعد از جدال لفظی با مقتول که به دنبال گاو آمده بود، با دو ضربه تبر به سرش وی را به قتل رساندم.

سرهنگ حسینی افزود: قاتل 36 ساله پس از ارتکاب به قتل، تبر را به خانه همسایه برده و آثار جنایت را مخفی کرده بود که کارآگاهان آگاهی آلت قتاله را نیز کشف کردند.

ایشان در پایان با تصریح بر اینکه قاتل با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده، از عموم شهروندان خواست: با حفظ خونسردی و کنترل خشم در موقع عصبانیت، از تکرار چنین حوادثی جلوگیری ک

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code