| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
توضیحات محمدحسین کارگرنیا درباره آبگرفتگی زیرگذر شهیدان لطفی؛
       کد خبر: 84456
نگاه ایران: عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: قطع کلید پمپ تخلیه آب حوضچه زیرگذر شهید رجایی(شهیدان لطفی) رشت توسط عده ای سودجو موجب بروز آبگرفتگی در این مسیر و مسدود شدن آن شد.
پل زیرگذر شهید رجایی این شهر که پس از گذشت 48 ساعت از افتتاح رسمی آن بر اثر آبگرفتگی مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت امروز در گفت وگو با فارس درباره دلیل مسدود شدن و آبگرفتگی پل زیرگذر شهید رجایی رشت اظهار کرد: عامل انسانی با قطع کلید پمپ تخلیه آب حوضچه زیرگذر شهید رجایی موجب بروز آبگرفتگی در این مسیر شد.

محمدحسین واثق کارگرنیا گفت: براساس گزارش معاون عمرانی شهرداری رشت نگهبان مستقر در محل استقرار کلید پمپ تخلیه آب زیرگذر ساعت سه بامداد امروز محل نگهبانی را ترک کرده بود و افرادی با سوءاستفاده از نبود نگهبان کلید پمپ تخلیه آب حوض مربوط به زیر گذر شهید رجایی را قطع کردند و این موضوع موجب آبگرفتگی مسیر شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی ها نیز مشخص شده که آبگرفتگی زیرگذر شهید رجایی از ساعت سه بامداد اتفاق افتاده و عامل انسانی در وقوع آن نقش داشته است، تصریح کرد: به نگهبان تذکر داده شد تا در طول شبانه روز در مکان نگهبانی مستقر باشد و محل خدمتش را ترک نکند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code