| جمعه، 07 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، انحراف خودروی سواری به لاین مخالف در بامداد روز گذشته ۱۵ مرداد یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۰۰:۴۸ دقیقه بامداد جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ مبنی بر انحراف خودروی هیوندا به لاین مخالف و برخورد با یکدستگاه خودروی پراید، بی درنگ مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۴ تن آتش نشان را به محل حادثه واقع در میدان فرزانه- ابتدای بلوار خرمشهر اعزام کرد.

بهزاد یزدانمهر مسوول ایستگاه ۲ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یکدستـگاه خودری سـواری " هیـوندا کوپه" که از مسیر بلوار خرمشهر به میدان فرزانه در حال حرکت بوده بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننـده در کنترل خودرو و نهایتـا انحـراف به لاین مخالف موجبات برخورد شدید با یکدستگاه خودروی پراید را فراهم نموده بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان با توجه به شدت و ازدحام جمعیت و ترافیک حاصله سریعا نسبت به ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق خودروها جهت پیشگیری از بروز حادثه آتش سوزی اقدام نمودند.

مسوول ایستگاه ۲ آتش نشانی با بیان اینکه این حادثه ۳ مصدوم  " ۱ مرد، ۲ زن " در بر داشت که همگی از سرنشینان خودروی پراید " بودند افزود: متاسفانه بواسطه شدت تصادف یکی از سرنشینان خودروی پراید؛ خانمی حدودا ۴۰ ساله فوت نمود که آتش نشانان نسبت به انتقال مصدومین به مکان امن و تحویل به عوامل اورژانس اقدام نمودند.

همین گزارش حاکی است: مشابه تصادف فوق در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه یک شنبه مورخ۱۰ مرداد ۹۵ رخ داد که در آن حادثه نیز بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودروی سانتافه از مسیر میدان توشیبا به میدان گاز موجبات انحراف خودرو به لاین مخالف و برخورد شدیدش با دو دستگاه خودروی در حال عبور "پراید و پرشیا" فراهم شده بود.(خبر این تصادف)

2095-651

2095-652

2095-510

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code