| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
در معارفه شهردار جدید رودسر عنوان شد:
       کد خبر: 53885
نگاه ایران: مراسم معارفه «حسن پورقربان» شهردار جدید رودسر با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری گیلان در مراسم معارفه شهردار جدید رودسر که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: رودسر شهری با ظرفیت ها و پتانسیل های بالا است و مجموعه مدیریت شهری باید تلاش کند تا این شهر را به جایگاه اصلی خود برساند.

ساحره میرسیدی افزود: در راستای توسعه رودسر مدیریت شهری ضمن نگاه نو در این حوزه باید در همکاری و تعامل کامل با شورای شهر باشد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات مناسبی که در حوزه پسماند در این شهر انجام شده تصریح کرد: اگرچه اقدامات نتاسبی در این زمینه انجام شده اما به طور حتم برای رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم.

میرسیدی تاکید کرد: ساماندهی به وضعیت پسماند در رودسر نیازمند جلب مشارکت و اعتمادسازی مردمی است و همه مکلف هستیم تا در چارچوب قانون به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.

لزوم نگاه توسعه محور در مدیریت شهری

فرماندار رودسر نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های گردشگری رودسر و ۱۵ کیلومتر نوار ساحلی در این شهر گفت: جذب گردشگران و استفاده از ظرفیت های شهری در این حوزه مستلزم توسعه شهری بوده تا زمینه مناسبی برای حضور گردشگران را فراهم کند.

امیرجانبازی رودسری افزود: بدون شک ساماندهی شهری جز با نگاه ویژه مدیریت شهری به توسعه امکان پذیر نخواهد بود.

پتانسیل بالای رودسر در زمینه عمران شهری

در ادامه این مراسم شهردار جدید رودسر با اشاره به پتانسیل بالای این شهر در زمینه عمران شهری گفت: رسیدگی به عمران شهری رودسر نیازمند مدیریتی جهادی است.

حسن پورقربان با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام شهری از اولویت های شهرداری است افزود: استقبال از سرمایه گذاران، ارتقاء سرانه شهری، بررسی طرح تفصیلی، نگاه ویژه به سواحل، گشایش و بازگشایی معابر سطح شهر و برنامه ریزی درباره موضوع پسماند از مهمترین برنامه های شهرداری است.

پرهیز از اختلافات سلیقه ای

امام جمعه رودسر نیز در آئین معارفه شهردار جدید با تاکید بر پرهیز از اختلافات سلیقه ای و حفظ وحدت در مدیریت شهرگفت: شورای شهر در تعامل با شهردار جدید دست به دست هم داده و برای توسعه رودسر گام بردارند.

حجت السلام و المسلمین محمدعلی دستجردی تاکید کرد: باید با وحدت رویه و جلوگیری از اقدامات پرهزینه و کم نتیجه، رودسر را به شهری ایده آل برای شهروندان تبدیل کرد.

معارفه شهردار رودسر (2)

معارفه شهردار رودسر (3)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code