| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تأیید کرد؛
       کد خبر: 49850
نگاه ایران به نقل از آستان خبر: بر اساس شنیده ها شهید جهانگیر جعفرنیا از رشت و از فرماندهان گردان تکاور سپاه لشکر ۱۶ قدس گیلان بود که در حین عملیات مستشاری ساعاتی قبل در حمله تروریست ها به جنوب حلب در سوریه به درجه شهادت رسید. هنوز جنازه این شهید به ایران منتقل نشده و سایر خبرهای مرتبط در خصوص چگونگی تشییع این شهید بزرگوار به زودی اعلام می شود. عکس زیر مربوط به حضور شهید جعفرنیا در مراسم تشییع پیکر شهید مهدی (حامد) کوچک زاده، دیگر شهید مدافع حرم گیلانی است که 17 بهمن 94 برگزار شد. جهانگیر جعفرنیا2   تکمیلی:
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، گفت: شهید سرگرد جهانگیر جعفرنیا در یک عملیات ضد تروریستی توسط گروه های تروریستی داعش و النصره به شهادت رسید
عباس بایرامی در گفتگو با کاسپین  اظهار کرد: شهید سرگرد جهانگیر جعفرنیا در یک عملیات ضد تروریستی در نقش مستشاری در سوریه توسط گروه های تروریستی  داعش و النصره به شهادت رسید. وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهید جعفرنیا از سربازان شجاع سپاه اسلام در بدنه لشگر ۱۶ سپاه قدس گیلان بود. معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: این شهید گیلانی  قبل از شهادت نیز یک مرحله جراحت سخت را تحمل کرد و باز به جبهه نبرد برگشت و به شهادت رسید. بایرامی با بیان اینکه ورود پیکر شهید به کشور هنوز مشخص نیست، گفت: پس از اعلام سپاه تهران مقدمات و برنامه ریزی ها انجام می شود. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهید جعفرنیا یک رزمنده دلیر و شجاع بود و از خود دو فرزند دختر به یادگار گذاشته است. توضیحات مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان علی پاسخی در گفت وگو با فارس با اشاره به شهادت «جهانگیر جعفری نیا» از پاسداران لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در نبردهای شهر حلب سوریه اظهار کرد: روز گذشته شهید جعفری نیا در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به فیض شهادت نائل آمده است.

وی، شهید جعفری نیا را اهل شهرستان بندر انزلی عنوان کرد و افزود: پس از انتقال پیکر مطهر شهید جعفری نیا به میهن مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید اعلام می شود.

مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: از شهید جهانگیر جعفری نیا دو فرزند دختر 9 ساله و 16 ساله به یادگار مانده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code