| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور؛یادگار امام آمد:
       کد خبر: 20781
نگاه ایران: آیت الله سیدحسن خمینی لحظاتی پیش به همراه برادرانش سیدیاسر و سیدعلی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد. یادگار امام، از حوزه انتخابیه تهران داوطلب انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری است. نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری از صبح روز گذشته در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مراکز استان ها آغاز شد و تا دوم دی ماه ادامه دارد. انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.   سید حسن خمینی: به صورت مستقل وارد انتخابات شدم 255406_864
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی صبح امروز پس از حضور در محل وزارت کشور و ثبت نام  در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق شد و در این صبح جمعه برای انتخابات پرشکوه خبرگان ثبت نام کردم،از باب ادب و احترام به مردم شریف ایران و مردم بزرگوار تهران که خودم را در معرض رای آنها قرار دادم، چند کلامی می خواهم سخن بگویم.
وی ادامه داد: در هفته گذشته سه نوع مواجهه نسبت به حضور بنده در انتخابات صورت گرفت. گروهی از این امر استقبال کرده و برادر کوچک خود را مورد مودت قرار دادند. این التفات نشان دهنده زنده بودن امام در جامعه است، دوستانی هم این را مورد نقد قرار دادند که از آنها تشکر می کنم. حجت الاسلام والمسلمین خمینی در ادامه با بیان اینکه گروهی حضور بنده را فشار و شکاف در نظام قلمداد کردند اظهار کرد: حضور من در انتخابات به دلیل فرمایش امام است که همه ما را به دفاع از مبانی جمهوری اسلامی دعوت می کردند.
وی بیان کرد: در تاریخ انقلاب افراد زیادی برای اعتلای نظام ما جان دادند از ایثارگران و خانواده های شهدا گرفته تا کسانی که آبروی خود را پای آن گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین خمینی افزود: کوچکترین آبرویی اگر در مسیر اعتلای نظام داشته باشم آن را خرج می کنم.
وی عنوان کرد: امام می فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیش. باید پایبند به ولایت فقیه باشیم و تا پاس جان برای تقویت و حفط آن بکوشیم.
وی با بیان اینکه برای دلدادگان مکتب سیدالشهدا راهی جز حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی نیست بیان کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و دست یکایک مردم کشورمان را می بوسم، از مراجع و روحانیت معظم و همچنین اقشار مختلف مردم تشکر می کنم و امیدوارم لایق اعتماد مردم باشم.
حجت الاسلام والمسلمین خمینی در خاتمه با بیان اینکه روز انتخابات روز باشکوهی خواهد بود گفت: همه انتظار داریم انتخاباتی پرشکوه برگزار شود، امیدوارم بتوانم به آنچه مرضی رضای خدواند متعال است عمل کنم.
 

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code