یکشنبه، 29 دی 1398 | 2020 Sunday 19 ,January  
نگاه ایران:در ابلاغی از سوی استاندار گیلان رضا علیزاده به دبیری کمیته تخصصی برندسازی خوراک و پوشاک سنتی گیلان منصوب شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ در راستای بررسی و رفع مشکلات اساسی استان در بخش های مختلف، استفاده از ظرفیت های اقتصادی ویژه استان و همچنین توسعه زیرساخت ها و خدمات اساسی در سطح استان و ارائه تحلیل های علمی و کاربردی در خصوص موضوعات کلیدی قابل طرح در برنامه های توسعه، دبیران کمیته های تخصصی ۴۸ گانه استان از سوی استاندار گیلان منصوب و احکام تدوین و اجرای ۴۸ طرح توسعه راهبردی گیلان به آنان ابلاغ شد. وظیفه مهم تدوین برنامه راهبردی توسعه ای استان در حوزه «برندسازی خوراک و پوشاک سنتی گیلان» و نظارت بر اجرا و تحقق آن به رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان واگذار شد. در ابلاغ مذکور مقرر گردید تا دبیران کمیته های تخصصی استان در تدوین طرح های توسعهٔ راهبردی با هدف غنی سازی محتوای طرح ها و در راستای ارج نهادن به نظرات و پیشنهادات علاقمندان به توسعه استان از آراء و نظرات اساتید، کار شناسان، صاحب نظران و اندیشمندان بخش های خصوصی و دولتی در حوزه های مختلف استفاده حداکثری نمایند.
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code