| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: فیروز نادری در صفحه اینستاگرام خود از تلاش برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش ایسنا، فیروز نادری محقق ایرانی ناسا اعلام کرد که در تلاش است از طریق ارتباطات خود در تهران به زلزله زدگان کرمانشاه کمک مالی کند.

نادری در اینستاگرام خود نوشته است:  من برای 10 سال در هیئت رئیسه بنیاد "کودکان را در مدرسه نگه دارید" بوده ام. ما سرمایه هایی را جهت کمک به در مدرسه ماندن دانش آموزان سخت کوش امّا محتاج مالی جمع آوری می کنیم.

وی در ادامه آورده است : در حال حاضر از طریق سازمان همکارمان در ایران بنام انجمن یارانه دانش و مهر، بیش از 400 کودک در جنوب تهران را تحت سرپرستی قرار داده ایم و این کار را زیر نظر سازمان نظارت برای دارایی های خارجی(اُ اف ای سی) انجام می دهیم.

پروفسور نادری خاطرنشان کرد: ژیلا کاشف، مدیر عامل "کودکان را در مدرسه نگه دارید" پس از زلزله مهیب سال 2003، دو ماه را در بم گذراند در حال کمک به رفع نیازهای کودکانی است که زندگی و تحصیلات شان مختل شده است.

 هیئت رئیسه "کودکان را در مدرسه نگه دارید" تصمیم گرفت که از منابع این نهاد به صورت مشابه برای کودکان کرمانشاهی نیز استفاده کند و به محض اینکه کانال های ضروری برقرار شد شما را در جریان نحوه کمک کردن به کودکان قرار خواهم داد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code