| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر امروز مورد عمل آنژیو قلب قرار گرفت و اکنون وضعیت عمومی وی خوب است. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر امروز که به جهت معاینات پزشکی به بیمارستان قلب تهران مراجعه کرده بود، با تشخیص پزشک معالج خود مورد عمل قلب آنژیو قرار گرفت. جهانگیری دقایقی قبل به بخش منتقل شد و حال عمومی وی خوب است. بنا به دستور پزشک معالج معاون اول رئیس جمهور برای بهبودی کامل باید چند روزی استراحت کامل داشته شد. همچنین برنامه های پیش بینی شده جهانگیری برای سفر به کرمان و افتتاح بزرگترین کارخانه فولاد لغو شده است تا وی با نظر پزشک بهبودی کامل خود را پیدا کند.   شایعه بستری شدن جهانگیری تکذیب شد ساعاتی پس از انتشار این خبر در خبرگزاری فارس، ایرنا این خبر را تکذیب کرد:  

تهران- ایرنا- یک منبع آگاه با رد خبر برخی رسانه ها مبنی بر بستری شدن معاون اول رییس جمهوری در بیمارستان برای انجام عمل قلب ، گفت: جهانگیری بستری نشده و در سلامت کامل است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عصر دوشنبه برخی رسانه ها خبر دادند که اسحاق جهانگیری ساعتی پیش برای انجام عمل قلب در بیمارستان بستری و آنژیوگرافی شد. پس از اعلام این خبر یک منبع آگاه نزدیک به اسحاق جهانگیری، با رد این شایعات اظهار داشت که معاون اول در سلامت کامل به سر می برد و در بیمارستان بستری نشده است.
   
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code