| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: پرداخت مطالبات معوقه پرسنل شهرداری رشت و سازمان های تابعه آن اولویت نخست شورا و شهرداری رشت است.
امیرحسین علوی امروز در گفت وگو با فارس؛ با اشاره به اینکه تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در دوره های گذشته نیز وجود داشت اظهار  کرد: در اوایل شروع فعالیت شورای چهارم نیز شاهد تأخیر در پرداخت ها بودیم که در دوران حضور خلیلی به عنوان شهردار رشت این موضوع تا حدودی ساماندهی شد ه بود.

وی بابیان اینکه باروی کار آمدن ثابت قدم مجدداً شاهد تأخیر پرداخت حقوق  نیروهای شهرداری رشت بودیم گفت: تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا موجب تحمیل فشار به نیروهای قراردادی، حجمی و... شهرداری می شد و این موضوع یکی از دلایل استیضاح شهردار رشت بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه پرداخت مطالبات معوقه و به روزرسانی پرداخت ها به پرسنل شهرداری و سازمان های زیرمجموعه آن اولویت نخست شورا و سرپرست شهرداری رشت است گفت: ما در تلاشیم تا هرچه سریع تر مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری رشت تسویه شده و برای رفع مشکل بیمه آنان نیز اقدامات اصولی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حق بیمه پرسنل شهرداری  حدود هشت ماه پرداخت نشده است بیان کرد: سازمان خوب و سالم باید در ابتدا به برنامه های خود نظم بدهد و البته باگذشت حدود دو هفته از زمان تصدی  سرپرست جدید شهرداری رشت نباید انتظار معجزه از وی را داشته باشیم.

علوی با اشاره به حجم زیاد بدهی های شهرداری رشت گفت: یقیناً پرداخت مطالبات پاکبان ها، رانندگان اتوبوس  و... که به صورت حجمی و شرکتی  مشغول به فعالیت هستند جزو اولویت ها می باشد و إن شاءالله طی هفته آینده پرداخت ها به روزرسانی خواهد شد.

وی با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان گفت: متأسفانه در شرایط فعلی بار سنگین مشکلات بر دوش شورای چهارم گذاشته شده و امیدواریم با حمایت هایی که توسط استاندار گیلان در این خصوص انجام شده است نهایتاً حدود یک ماه ونیم آینده شاهد وضعیت مناسب تری در این خصوص باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص موضوع انتخاب شهردار رشت نیز خاطرنشان کرد: طبیعتاً انتخاب شهردار رشت طی مدت زمان دوماهه باقی مانده از عمر شورای چهارم امکان پذیر نیست و ما در تلاشیم تا با نظم بخشیدن به امور و رفع مشکلات، شورا و شهرداری منظمی را به شورای پنجم رشت تحویل بدهیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code