| شنبه، 08 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: روند مشاور گزینی ها اگرچه در دوره فرمانداری سیدعیسی مهدوی در رشت همواره مورد انتقاد بود اما پس از حضور سیروس شفقی بر مسند فرمانداری رشت خبر جدیدی در خصوص انتصاب مشاوران منتشر نشد تا چنین به نظر برسد که روند مشاور گزینی ها در فرمانداری رشت عملا متوقف شده است.

چندی پیش اما اخباری در فضای مجای منتشر شد که حکایت از انتصاب مشاور رسانه ای فرماندار رشت در حوزه انتخابیه شهرستان رشت داشت. پُستی عجیب و تازه ساخت!

در همین راستا سیروس شفقی فرماندار رشت در گفتگو با خزرآنلاین گفت: چیزی به عنوان بحث مشاور در فرمانداری نداریم، در چارت سازمانی فرمانداری هیچ چیزی به عنوان مشاور وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنده به کارگروه ها در حوزه های مختلف اعتقاد دارم حال چه در بحث تولید باشد چه اشتغال چه صنعت و چه بخش بانوان، تمامی این حوزه ها باید به صورت کارگروه کارشان انجام شود و در حقیقت معتقد به کارگروه مشاوران هستم. شفقی اضافه کرد: مشاور باید در گروهی عضویت داشته باشد، بشیند و نظرات خود را بیان کند و کارگروه در بخش های مختلف برنامه ریزی و سازماندهی لازم را صورت دهد.

فرماندار رشت در خصوص وضعیت مشاوران فرماندار سابق رشت نیز تاکید کرد: پس از تشکیل کارگروه ها در خصوص وضعیت مشاورین فرمانداری نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص حکم منتشر شده در خصوص مشاور رسانه ای فرماندار رشت در حوزه انتخابیه شهرستان رشت نیز تصریح کرد: این موضوع با بحث مشاوران متفاوت است و ایشان در ایام انتخابات در کمیته اطلاع رسانی عضو بودند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code