| چهارشنبه، 10 آذر 1400
نگاه ایران:تبلیغات محیطی کاندیدها فقط در جایگاه های تعبیه شده مقدور است. علی بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت  با اعلام این مطلب و با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری گفت: شهرداری رشت همچون دوره های مختلف، در کنار دیگر نهادهای شهرستان و دستگاه های مجری امر انتخابات، اقدامات لازم جهت شناسایی فضاهای تبلیغاتی، فراهم سازی امکانات لازم جهت تبلیغات و امحاء و پاک سازی فضاهای بصری شهر بعد از انتخابات را انجام خواهد داد. وی تبلیغات محیطی، مجازی و شهری را از عوامل شناخت کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: شهرداری رشت در راستای فراهم کردن بستر حضور پرشور مردم اقدام به تعبیه جایگاه های ویژه تبلیغات انتخاباتی به منظور نصب اقلام تبلیغاتی نظیر پوستر، تراکت و.. در مناطق پنج گانه شهری کرده است معاون خدمات شهری همچنین از افزایش تعداد این جایگاه ها در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هزینه های زیادی از عوارض شهروندان و بودجه های سازمانی در طول سال صرف تعمیر و نگهداری از فضاهای شهری که جزو اموال عمومی به شمار آمده، می شود امسال نیز شهرداری با توجه به حساسیت این امر بر تعداد این جایگاه ها افزوده تا علاوه بر فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم، از تخریب اموال عمومی نیز جلوگیری نماید. وی با تاکید بر اینکه اموال عمومی متعلق به همه شهروندان بوده و آسیب به آن ها تجاوز به حقوق شهروندان محسوب می شود، تصریح کرد: امیدواریم همه شهروندان خود را مالک اموال عمومی بدانند و نسبت به حفظ و نگهداری آن حساس باشند. بهارمست از کلیه افرادی که در تبلیغات برای انتخابات پیش رو فعالیت می نمایند درخواست نمود از هرگونه شعارنویسی و دیوارنویسی جهت تعرفه کاندیدای موردنظر اکیداً خودداری نمایند و گفت: این عمل ضمن مغایرت کامل با مفاد قانون شهرداری ها و تخریب و آسیب رساندن به سیمای بصری شهر، هزینه های بسیار زیادی را بعد از انتخابات جهت پاک سازی و امحای آن از بیت المال به همراه خواهد گذاشت و مصداق کامل تخریب اموال عمومی محسوب می شود.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code