| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران شرایط تهران را ناپایدار برشمرد و گفت: در صورت ایجاد تغییرات فزاینده، مجدد شاهد بازگشت محدودیت‌ها خواهیم بود.
فرمانده عملیات مقابله با کرونا؛
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به ردیابی هوشمند موارد کرونا در طرح بسیج محله محور گفت: در شروع هفته گذشته بر اساس ردیابی تلفن همراه بیمارانی که کرونا مثبت بودند نشان داد که تنها ۲۰ درصد این افراد قرنطینه را رعایت می کنند و ۷۳ درصد نقض قرنطینه می کنند. این به منزله یک بمب ساعتی در تهران قلمداد می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا:
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح وضعیت ویروس کرونا در پایتخت پرداخت.
در گفتگو با رئیس ستاد مقابله با کرونا عنوان شد:
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه استان و شهر تهران در روزهای اخیر در شرایط قرمز قرار گرفته است، گفت: بالاترین میزان ابتلا در مناطق شرقی و جنوب شرقی گزارش شده است.
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به شرایط سخت و شکننده شهر تهران به لحاظ شیوع کرونا تاکید کرد: تمامی تجمعات و برپایی نمایشگاه در تهران اقدامی پرمخاطره تلقی می‌شود.
رییس سازمان نظام پزشکی خبر داد:
نگاه ایران: رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به آخرین جزئیات پرونده مرحوم کیارستمی گفت: علت اصلی مرگ وی در فرانسه خونریزی حاد ...