| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان:
       کد خبر: 91393

نگاه ایران: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به همراه معاونین خود در شهرستان رودبار حضور یافت و با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛علیزاده در این دیدار با اشاره به اهمیت بالای شهرستان رودبار به جهت قرار گرفتن در دروازه ورودی استان و بهره مندی از میراث فرهنگی متعدد و گنجینه های تاریخی فراوان گفت: اهمیت و ارزشگذاری بر ظرفیت های این شهرستان موجب رونق گردشگری در منطقه خواهد شد.

وی یادآوری ارزش های بی بدیل توسعه گردشگری، اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر با پتانسیل های رودبار را یک مهم تلقی کرد و افزود: بهبود وضعیت اقتصادی و رشد طبیعتگردی شهرستان ماحصل اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری است.

علیزاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز بر ضرورت آماده سازی ارکان گردشگری در شهرستان و نظارت بر حسن اجرای کار عوامل موثر در این صنعت تاکید کرد و خواستار تلاشی مضاعف برای خلق نوروزی متفاوت برای رودبار شد.

این مسئول در ادامه به کارگاه های صنایع دستی و تاسیسات گردشگری رودبار سرکشی نمود و با سرمایه گذاران بخش خصوصی فعال در این شهرستان پیرامون ارزش فعالیت اقتصادی در این شهرستان به گفتگو نشست.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code