| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور فقط تا ساعت 24 فردا 11 دی برای ثبت نام فرصت دارند.

 ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از چهارشنبه 1 دی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و ساعت 24 فردا شنبه 11دی تمام می شود.
همه داطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه کامل دفترچه راهنما، درصورت واجد شرایط بودن، فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را پر کنند. همه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند، به عنوان داوطلب پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی هم تلقی می شوند. داوطلبانی که قبلا در سایت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند، باید تا فردا 11 دی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور هم ثبت نام کنند. داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند نهایتا تا 13 دی فرصت دارند در سایت این دانشگاه ثبت نام کنند تا هزینه ثبت نام آنها در دانشگاه آزاد اسلامی عودت داده شود. آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 در روزهای پنج شنبه 7 و جمعه 8 اردیبهشت 96 برگزار می شود و کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان ثبت نام کننده از روز دوشنبه 4 اردیبهشت 96 قابل دریافت است و برای داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی ثبت نام کرده اند، دو کارت ورود به جلسه امتحان صادر می شود. پس از برگزاری آزمون، نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه همه داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و براساس برنامه زمانی درج شده در دفترچه راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. همه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند، باید برای پذیرش رشته محل های همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی باید در زمان مقرر و براساس جدول برنامه زمانی درج شده در دفترچه راهنما و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کنند. برای پذیرش در رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته در زمان مقرر یعنی نیمه دوم خرداد 96 از طریق سایت دانشگاه مذکور و به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه های دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود. همچنین امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز در هر دو سایت به صورت مجزا امکان پذیر است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code