| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه بارش برف تمام مناطق کوهستانی این استان را سفیدپوش کرده است گفت: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان ضروری است.
حسین محمدپور با اشاره به وضعیت جاده ای گیلان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در ارتفاعات و جلگه، تمام محورهای استان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه بارش برف ناحیه مرکزی جلگه و ارتفاعات را سفیدپوش کرده است، شهرهای غربی استان تحت تاثیر بارش برف بوده و از رانندگان می خواهیم فاصله طولی را رعایت کنند ضمن اینکه وضعیت بارش برف در کوهستان های گیلان شدیدتر است.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: بارش برف از شب گذشته در محورهای کوهستانی گیلان آغاز شده و تردد ارتفاعات شفت، اسالم به خلخال، ماسوله، دیلمان و... با زنجیر چرخ امکانپذیر است و در محور قزوین ـ رشت منطقه کوهین تا این لحظه بارش برف نداشتیم اما احتمال تغییرات جوی وجود دارد.

طبق گفته کارشناسی هواشناسی گیلان، دمای این استان 12 تا 20 درجه سردتر شده و بارش برف و باران تا اواسط هفته آینده گیلان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

 ناصر آل محمدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز اظهار کرد: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی گیلان به پنج تا 1.5 سانتی متر می رسد و در جلگه نیز شهرهای رشت، رضوانشهر، شفت، ماسال و... بارش برف بوده اما تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code