| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: محمدرضا محسنی صبح امروز (20 آذرماه) در جلسه هماهنگی ساخت مسکن محرومین کمیته امداد این شهرستان با اشاره به نشست شهریورماه خود با علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: این جلسه برای تسریع روند اجرای ساخت 20 واحد مسکن روستایی در شفت برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شفت، فرماندار شفت بابیان اینکه یکی از مأموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت مسکن برای محرومین است افزود: متأسفانه 37 درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و برای توانمندسازی این خانوارها باید تلاش بیشتری صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه حدود 11 هزار نفر از جمعیت 58 هزارنفری شفت تحت پوشش نهادهای کمیته امداد و بهزیستی هستند افزود: داشتن خانه و مسکن می تواند در توانمندسازی مددجویان مؤثر باشد. محسنی در ادامه بابیان اینکه بخشداران با همکاری دهیاران باید تا پایان ماه گزارش مشارکت خیرین برای اهدای زمین این واحدهای مسکونی را به فرمانداری منعکس کنند افزود: ادارات گاز، برق، آب و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارند مقدمات لازم برای تسریع در انجام این پروژه را فراهم کنند.   اصلاحیه - 95/9/23 روابط عمومی فرمانداری شهرستان شفت اصلاحیه ای بر خبر فوق را به پایگاه خبری نگاه ایران ارسال کرد که طی آن بخشی از خبر فوق به شرح ذیل اصلاح شده است:

«فرماندار شفت با بیان اینکه یکی از ماموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت مسکن برای محرومین است افزود : 28 درصد از خانوارهای این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و برای توانمند سازی این خانوارها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 896 خانوار از مجموع 17 هزار و 794 خانوار در شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود : داشتن خانه و مسکن می تواند در توانمندسازی مددجویان موثر باشد.»

شایان ذکر است آمار ارایه شده در خبر قبلی مربوط به 4 ماه قبل بود که این آمار در شهرستان شفت تقلیل یافته است که بدین وسیله اصلاح می گردد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code