| شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سرمربی کروات با قول و قرارهایی برای مالیات به پرسپولیس می آید :
       کد خبر: 630
به گزارش نگاه ایران: برانکو ایوانکویچ چهارشنبه به تهران خواهد آمد. این آخرین خبری است که از مذاکرات پرسپولیس و سرمربی کروات به گوش می رسد. برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات و سابق تیم ملی ایران با قرمزها به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد چهارشنبه و برای بازی پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا تهران خواهدبود.
سرمربی سابق تیم ملی ایران که از اسفند ماه با قرمزها مذاکره کرده و به توافق هم رسیده بود حالا دوباره نزدیک به یک هفته است که با قرمزها مذاکره می کند و به نظر می رسد که چهارشنبه در تهران باشد. مردکروات برای قرارداد خود با پرسپولیس شرط حل مشکل قرارداد سابق اش را دارد. او به خاطر مشکل مالیاتی قرارداد گذشته به ایران وارد نمی شود. برانکو اگر به تهران بیاید ممنوع الخروج خواهد شد و اول باید مالیاتش را پرداخت کنداین البته مشکلی است که از همان ابتدا حل شده بود و قرمزها قول داده بودند مشکل مالیاتی او را حل کنند.
هرچند هنوز از امضای قراردادرسمی میان او و پرسپولیس خبری منتشر نشده اما به نظر می رسد که توافق این مربی و قرمزها انجام شده و به زودی اعلام خواهدشد. پرسپولیس برای برانکو به عنوان پل ورودی به ایران است . جایی که بازار کارخوبی برای آینده خواهد داشت. سرمربی سابق تیم ملی البته می تواند از پرسپولیس مسیری هم به سمت تیم ملی داشته باشد.
نژادفلاح اعلام کرده که استعفا را نپذیرفته است و درخشان اعلام کرده که پس از بازی النصر از تیم جدا می شود.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code