| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:
       کد خبر: 58271

نگاه ایران: پیش از ظهر پنج شنبه (31 تیر) با حضور رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور و محمد علی نجفی استاندار گیلان، غلامرضا کریم آقایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه استان منصوب و از زحمات فتاح رضوانی مدیرکل سابق فرودگاه گیلان تقدیر و تشکر به عمل آمد.(گزارش تصویری)

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه استان گیلان یکی از فرودگاه هایی است که به بن بست رسیده است گفت: جایگاه رتبه هفدهم در فرودگاه های کشور شایسته استان گیلان نیست.

رحمت الله مه آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه گیلان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اظهار داشت: استان گیلان استانی بزرگ و متمدن است و تاریخی 3 هزار ساله دارد. مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه را نمادی از توسعه کشور دانست و گفت: از فرودگاه به عنوان مغناطیس جذب سرمایه گذار یاد شده است. وی با بیان اینکه فرودگاه متعلق به یک مجموعه نیست تصریح کرد: فرودگاه مجموعه ای بیش از 75 ذینفع را شامل می شود و مدیریت پیچیده ای دارد و در شرایط بحران مسئولیت خطیری دارد. مه آبادی فرودگاه را کانون مقابله با بحران ها عنوان کرد و گفت: فرودگاه یکی از قطب های مدیریت بحران است و روزانه بیش از 2000 پرواز به وسیله شرکت هواپیما و ناوبری ایران مدیریت می شود. مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه استان گیلان یکی از فرودگاه هایی است که به بن بست رسیده است اظهار کرد: وقتی فرودگاه به مشکل می خورد گلوگاه توسعه استان بسته می شود. رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، وسعت فرودگاه گیلان را حدود 220 هکتار اعلام کرد و گفت: این فرودگاه از نظر عرض و طول محدودیت دارد و امکان توسعه آن نیست. مه آبادی با بیان اینکه 160 هکتار عرصه قرار است در قالب طرح ملی به فرودگاه سردار جنگل رشت اضافه شود بیان کرد: این اقدامات در زمان مدیرکل قبلی انجام شد و امیدواریم مدیریت جدید آن را پیگیری کند. وی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در زمینه حمل و نقل هوایی در دولت رخ داده است خاطرنشان کرد: کارنامه دولت های قبل در زمینه حمل و نقل هوایی ناکارآمد بوده است. مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: حق گیلان نیست که رتبه هفدهم کشور را در فرودگاه ها داشته باشد و امیدواریم با توسعه فرودگاه و توسعه پرواز، جایگاهش بهتر شود. DSC_0874 DSC_0881
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code