| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
با صدور احکام جداگانه توسط محمدعلی ثابت قدم:
       کد خبر: 54367

نگاه ایران:  همانطور که پیشتر نگاه ایران از تغییر در مدیریت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری و نیز شهرداری منطقه دو شهرداری رشت خبر داده بود؛ ظهر امروز پرتال روابط عمومی شهرداری رشت از صدور پنج حکم انتصاب توسط محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت خبر داد.

بر اساس این احکام ، مرتضی عاطفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت جای خود را به علیرضا حاجی پور داد و راهی شهرداری منطقه دو شد.

یعقوب امیری شهردار سابق این منطقه نیز به عنوان «مشاور شهردار رشت» منصوب شد.

همچنین آرش امیرلو، مدیرعامل سابق سازمان عمران شهرداری نیز به عنوان «مشاور شهردار در پروژه های عمرانی» و محمد صادق رسولیان معاون اسبق فنی و عمرانی شهرداری نیز به عنوان «مجری پروژه های زیربنایی در حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی» در شهرداری رشت منصوب شدند.

متن کامل این احکام بدین شرح است:

جناب آقای مرتضی عاطفی

مرتضی عاطفی31 خرداد (1)

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست شهرداری منطقه دو “ منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الو یت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

جناب آقای علیرضا حاجی پور565656666

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری “منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الو یت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید

جناب آقای امیری

یعقوب امیری

با عنایت به تجارب ارزشمند تان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان “مشاور شهردار “ منصوب می گردید. شناخت ظرفیت ها, توانمندی های مادی, معنوی و ارائه ساز و کارها سیاست ها و برنامه های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله موارد ی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود . امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای امیر لو

57201833_55923737fefdf

با عنایت به تجارب ارزشمند تان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان ” مشاور شهردار در پروژه های عمرانی” منصوب می گردید. شناخت ظرفیت ها, توانمندی های مادی, معنوی و ارائه ساز و کارها سیاست ها و برنامه های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله موارد ی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود . امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای محمد صادق رسولیان

با توجه به رویکرد تمرکز شهرداری رشت در امور زیربنایی  و جمع آوری آب های سطحی در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” مجری پروژه های زیربنایی در حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی”  منصوب می شوید. امید است با ارایه گزارشات پیوسته به آن معاونت محترم  و با پشتکار  و جدیت در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code