| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:
       کد خبر: 3913
به گزارش نگاه ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت: دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام روزه داران در ماه پر خیر و برکت رمضان و با گرامیداشت مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص و تشکر از ملت همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی جهت حضوری گسترده در مراسم تشییع این شهدای عزیز ، گفت: آرامش امروز من مدیون رشادتهای دیروز این عزیزان است.  پیامی را که شهدای عزیز به همه ملت ایران و آزدگان جهان دادند، این است که به بهای از دست دادن جسم و جان ، تن به خواری و خفت نخواهیم داد. 
وی طرح تجمیع 2 را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود:  با اجرای این طرح که بر اساس مشورت خرد جمعی و تشریک مساعی سازمانی  با درایت هوشمندانه جناب آقای دکتر میرزاده در سراسر کشور اجراء می شود، با تکیه بر نیرو ها و ظرفیت های موجود در واحد های دانشگاهی ، برای انجام امور مختلف دانشگاه آزاد اسلامی ، برنامه ریزی خواهد شد.
دکتر امیرتیموری، ادامه داد:  اجرای طرح تجمیع 2 با توجه به بررسی انجام شده توسط جمعی از متخصصین ضمن پرهیز از موازی کاری ها، سالانه حدود 90 میلیارد تومان صرفه جویی مالی به همراه خواهد داشت که در شرایط فعلی دانشگاه بسیار  مفید به فایده خواهند بود.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: بهترین مسیر چابک سازی ، استفاده بهینه از نیروها ، مدیریت هزینه ها و کاهش بروکراسی اداری در دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای طرح تجمیع 2 بود که با همدلی و مشورت جمعی و استفاده از صاحب نظران و اندیشمندان، مهمترین نتیجه را می توان در تحقق اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی  گرفت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با معرفی دکتر شهاب شریعتی دانشیار گروه شیمی تجزیه، به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان، تأکید کرد: دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان به منظور پیگیری و اجرای امور استانی هیأت امناء این استان، با ترکیب چهار نفر نیروی انسانی با پست سازمانی کارشناس در بزرگترین واحد دانشگاهی مرکز استان، تشکیل خواهد شد.
دکتر علیرضا امیرتیموری، با اشاره به اینکه اجرای این طرح باعث حذف 450 پست سازمانی و مدیریتی در استانهای کشور خواهد شد، بیان داشت: با توجه به مصوبه شماره 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساختار دانشگاههای آزاد اسلامی به شکل استانی اداره خواهد شد و بر این اساس ، این تصمیم به هیچ وجه موجب تعطیلی یا تجمیع هیچ یک از واحد های دانشگاهی نخواهد شد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code