| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: استاد حوزه علمیه قم گفت: وجود ولایت فقیه یکی از نعمت های بزرگ در جمهوری اسلامی ایران است.
  آیت الله سید علی حسینی اشکوری عصر امروز در جمع مردم شهر رستم آباد با تسلیت ایام فاطمه (س) اظهار کرد: فاطمه (س) حامی و پشتیبان ولایت بود.

وی به خطبه فاطمه (س) در دفاع از امامت پس از رحلت پیامبر (ص) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) برای دفاع از ولایت جان خود را فدا کرد.

داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) نخستین زنی بودند که با پیامبر اکرم (ص) بیعت کردند، گفت: پیامبر (ص)، امامت و پیامبری جامعه را به عهده داشتند و حضرت خدیجه (س) در تمام عمر در خدمت امامت و رسول خدا (ص) بودند.

حسینی اشکوری به ایستادگی و حمایت از مقام ولایت توسط حضرت زینب (س) اشاره کرد و یادآور شد: موضوع مذکور نشان دهنده اهمیت امر ولایت در جامعه است، امام علی (ع) حقوق امام در مقابل امت و امت در مقابل ولایت را در نهج البلاغه بیان فرموده است.

استاد حوزه علمیه قم، پیروی و اطاعت از ولایت را از حقوق مردم نسبت به امامت خواند و تصریح کرد: نبود رهبری مقتدر سبب ضعف و شکست کشورهای منطقه در مقابل دشمنان اسلام شده است.

حسینی اشکوری با بیان اینکه وجود ولایت فقیه یکی از نعمت های بزرگ در جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ولایت مقام معظم رهبری سبب جلوگیری از آسیب ها به ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه رهبری جامعه از منافع مردم حراست می کند، اظهار کرد: مردم باید گوش به فرمان ولایت باشند، چراکه دلسوز جامعه است.

داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان به وجود مشکلات بیکاری و … در جامعه اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری دارای وظایف مشخصی هستند و طبق آن عمل می کنند

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code