| یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
جمشیدنژاد در همایش تجلیل از ورزشکاران شهرستان ماسال:
       کد خبر: 194434
نگاه ایران: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت آماده سازی زیرساخت های مناسب به منظور شکوفایی استعدادهای ورزشی تأکید کرد و گفت: موانع و کمبودهای موجود در بخش های ورزشی شهرستان ماسال شناسایی و رفع شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ علی اصغر جمشیدنژاد در همایش تجلیل از ورزشکاران شهرستان ماسال تشکیل شوراهای ورزشی در سطح شهرستان ها را ضروری دانست و افزود: با تشکیل این شوراها از نقطه نظرهای کارشناسی ورزشکاران هر رشته در مسیر پیشرفت آن استفاده شود.
وی اظهار داشت: از ظرفیت تشکیل شورای ورزشی می توان در جهت پیشبرد اهداف اجتماعی و نیز اجرای پروژه ها و طرح های ورزشی و شکوفایی بیش از پیش ورزش شهرستان بهره گرفت.
وی به افتتاح استخر شهرستان ماسال براساس پیش بینی صورت گرفته در هفته دولت امسال اشاره و خاطر نشان کرد: با نظارت جدی بر اجرای پروژه ها باید نواقص و کمبودها در روند اجرای آن رفع شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خواستار اجرای دقیق وظایف دستگاه های متولی حوزه ورزش و جوانان شد و اظهار داشت:، با برنامه ریزی صحیح آرزوهای ورزشی مردم منطقه در عرصه ی ورزش قهرمانی و بومی محلی تحقق یابد.
در پایان این همایش از 75 ورزشکار دارنده مدال ملی شهرستان ماسال، با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code