| یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
با صدور احکام جداگانه؛
       کد خبر: 165282
نگاه ایران:  سرپرست روابط عمومی هیئت دو و میدانی استان گیلان و همچنین مسئول کمیته روابط عمومی هیات کونگ فو شهرستان رشت منصوب شدند. طی حکمی از سوی فرامرز احمدی رئیس هیات دو و میدانی گیلان، مهیار مرادی دورودخانی از فعالان عرصۀ رسانه استان به سمت سرپرست روابط عمومی هیات دو ومیدانی گیلان منصوب شد.
در این حکم خطاب به مرادی آمده است: «نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرستی روابط عمومی هیئت دوومیدانی استان گیلان منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و استفاده از ظرفیت های موجود استان در اعتلای این رشته ورزشی پایه و مادر موفق و موید باشید». انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی هیات کونگ فو شهرستان رشت
بابک بهاری رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان رشت طی حکمی تایماز رضابخش از فعالان رسانه ای گیلان را به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و ارتباطات هیات کونگ فو شهرستان رشت منصوب کرد. در این حکم خطاب به رضابخش آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند حضرتعالی در هنرهای رزمی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت مسئول کمیته روابط عمومی و ارتباطات هیات کونگ فو شهرستان رشت به مدت یکسال منصوب می نمایم. امید است با یاری جستن از الطاف الهی و با توجه به توانمندی که از جنابعالی سراغ داریم از تمام ظرفیتهای خود نسبت به پیشرفت این ورزش جذاب بکار گرفته و در انجام امورات محوله موفق و موید باشید».

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code