| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: علی لاریجانی در واکنش به تحریف برخی رسانه ها مبنی بر آنکه مجلس مصوبه اخیر خود در مورد حقوق مدیران را پس گرفته، انتقاد کرد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری اظهار کرد: امروز دیدم که برخی رسانه ها ازجمله رادیو و تلویزیون موضوع را یک جور دیگری موضوع را منعکس کرد که گویی مجلس نظرش را عوض کرد. مجلس همان نظر قبلی خود را داشت. شورای نگهبان ایراد گرفت. آقای حاجی بابایی گفتند این اصلاح را بکنید اشکال شورای نگهبان رفع می شود. ما برای تامین نظر شورای نگهبان این کار را کردیم.
وی گفت: جنجالی در کشور راه انداختند کانه مجلس می خواهد حقوق های نجومی را قانونی کند. شما اینجا حی و حاضرید واقعا قصد و نیت مجلس این نبود که جلوی حقوق های نجومی را بگیرد؟ جنجال کردند و به گردن مجلس انداختند.
لاریجانی ادامه داد: بنابراین ما مطابق آیین نامه می توانستیم این کار را انجام دهیم. در دستور بود و همان دیروز به شورای نگهبان ارسال کردیم. راه دیگری به ذهن مبارکتان خطور می کرد؟ راه دیگری نداشتیم. یعنی باید باشید و بمباران بشوید به خاطر حرف های خلاف واقع؟ الان هم که شما تصویب کردید ببینید برخی رسانه ها چه می گویند: مجلس حرفش را پس گرفت. ما پس گرفتیم؟ ما حرف اولیه خودمان را تایید کردیم. جرات ندارند به شورای نگهبان چیزی بگویند چون می ترسند صلاحیتشان را رد کند به مجلس می کوبند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code