| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش سوزی در یک کارگاه  مبل سازی در ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه شب گذشته ۸ اسفند ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۳ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۴۶ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی از ۵ ایستگاه به محل حادثه واقع در کوی بیانی، کوچه یازدهم اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: تیم نخست آتش نشانان اعزامی با توجه به ترافیک شدید در کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند و با شعله های سرکش آتش که به شدت از دو طرف در حال گسترش بود مواجه شدند.

وی در ادامه علت آتش سوزی را استفاده از تینر و بنزین برای شستشو و پاکسازی در مجاورت شعله روباز و مواد قابل اشتعال خواند و افزود: سریعا آتش نشانان به تیم های مختلف امداد و نجات و اطفای حریق تقسیم شده و از چندین طرف اقدام به خاموش کردن آتش نمودند.

همین گزارش حاکی است: میزان خسارت وارده در دست بررسی است و در این حادثه یک باب مغازه دچار آبخوردگی و دامنه یکباب منزل مسکونی دچار آسیب دیدگی جزیی شد. خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسیده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code