| جمعه، 31 فروردین 1403
محمدحسین قربانی با اشاره به برف و کولاک اخیر در گیلان مطرح کرد:
       کد خبر: 96572
نگاه ایران: نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با یادآوری قطع برق چند ساعته در استان گیلان به جهت بارش برف و کولاک، گفت: در این زمینه با وزیر کشور صحبت هایی صورت گرفت که وی نیز قول مساعد داد تا در صورت نیاز تزریق اعتبار جهت کمک به مردم حادثه دیده صورت گیرد.

محمدحسین قربانی با یادآوری برف و کولاک سه روز گذشته در استان گیلان، افزود: متاسفانه این برف و کولاک باعث قطع شدن برق طی ساعاتی از روز شد همچنین به جهت شدت این برف و کولاک بسیاری از راه ها نیز مسدود شد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برف سه روز گذشته در استان گیلان با طوفان شدید و سرعتی همراه بود که همه را غافلگیر کرد و علی رغم آنکه میزان این برف زیاد بود به گونه ای که حتی تا یک متر هم می رسید اما تدبیر خوبی برای امداد رسانی به مردم صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: برخی راه های مسدود شده با همت مسئولان بازگشایی شد و با مدیریت میدانی قطعی برق چند ساعته نیز مرتفع گردید.

وی درباره اقدامات انجام شده جهت میزان برآورد خسارت، یادآور شد: از همه مدیران درخواست داشتیم تا ضمن ارایه برنامه های خود برای احتساب کمبودها برای مدیریت بهتر چنین حوادثی، میزان خسارت های وارد شده را نیز ارایه کنند.

قربانی تاکید کرد: همچنین لازم است خسارت های وارده به حوزه های مختلف از جمله منازل مردم و زیرساخت ها نیز نیازمند ارزیابی است که در این زمینه نیز با وزیر کشور صحبت هایی صورت گرفت که وی نیز این قول مساعد را داد تا در صورت نیاز تزریق اعتبار جهت کمک به مردم حادثه دیده صورت گیرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین از استاندار گیلان نیز درخواست کردیم تا با برآورد خسارت های وارده به مردم، تلاش کند تا مشکلات آسیب دیدگان رفع شود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code