| جمعه، 07 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت گفت: کیسه های حاوی نمک در میادین، چهار راه ها و معابر زیر 10 متر این کلانشهر قرار داده شد.

 عاطفه رمضان نیا چیرانی شامگاه جمعه گفت: شهروندان می توانند پس از توقف بارش برف برای ممانعت از تداوم یخ زدگی از نمک های این کیسه ها برای نمک پاشی معابر اقدام کنند. وی اظهار داشت: شهرداری کلانشهر رشت علاوه بر نمک پاشی در سطح کلانشهر رشت برای جلوگیری از یخ زدگی ، کیسه های حاوی نمک را در میادین و چهارراه ها جانمایی کرده که شهروندان می توانند برای نمک پاشی همکاری لازم را داشته باشند. مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت تصریح کرد: در زمان حاضر شهرداری این کلانشهر با تمام امکانات و تجهیزات برای بازگشایی معابر و خیابان ها فعال است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

عبور خودروها از پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است همچنین معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کلانشهر رشت گفت : در زمان حاضر به دلیل تداوم بارش شدید برف عبور خودروها از پل های غیرهمسطح این کلانشهر ممنوع شده است.

فرامرز جشمیدپور افزود: برای پیشگیری از تصادف و سقوط خودروها به دلیل شیب تند پل های غیر همسطح مجبور شدیم تا ورودی های تمامی این پل ها در کلانشهر رشت را مسدود کنیم. وی اظهار داشت: بعد از قطع بارش برف و نمک پاشی برای جلوگیری از یخ زدگی در پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت، برای بازگشایی آنها اقدام خواهیم کرد. معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: پل های زیرگذر باز است. کلانشهر رشت دارای پنج پل غیرهمسطح و 2 زیرگذر است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code