| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از رادیو نمای گیلان با بیان اینکه انقلاب ما متکی به مردم است باید خود را با اندیشه های مردم نزدیک کنیم افزود : صداوسیما هرچه به اندیشه های مردم نزدیک تر شود موفق تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی شامگاه روز یک شنبه در این مراسم گفت : صدا و سیما ی استان همراه مردم، نظام و خدمتگزاران دولت است.

استاندار گیلان اظهار داشت : در عصر کنونی با امکانات و ابزارهای همانند اینترنت، و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موبایل محور که در دنیا ایجاد شده نیاز است که رسانه های کشور به ویژه رسانه ملی از این ابزارها برخوردار بوده و بتواند با مردم و اندیشه های مختلف ارتباط برقرار کند.

وی اندیشه های صدا و سیمای مرکز گیلان در این بخش را اندیشه ای پیشرو و توصیف کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان را فراتر از آن چیزی که امروز در صداوسیمای استانها در حال اتفاق است می بینم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر امروز اظهار داشت : توجه به فضای مجازی و استفاده صحیح از این ابزار از جمله نکات مهمی است که باید آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی متأثر از مردم است افزود : گفتمان انقلاب مان که آغازگر آن امام راحل (ره) بود گفتمانی مردمی است.

دکتر نجفی افزود : هویت رسانه ملی باید بگونه ای باشد که ارتباط مستقیم با مردم داشته و گفتمان مردم را در عمل پیاده کند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت : رسانه ملی باید بتواند در فضاهای مجازی حرف های مردم را خارج از اندیشه، تفکر و جناح خاص بیان کند.

وی بر ضرورت نزدیکی با گفتمان واقعی مردم تأکید کرد و افزود : اگر این مهم ایجاد نشود بین مردم و رسانه فاصله ایجاد خواهد شد.

استاندار گیلان به نقش صدا و سیما در برف اخیر اشاره کرد و افزود :  الحمدا... صدا و سیمای استان  به خوبی مسائل و مشکلات مردم و خدمات انجام شده  را بیان کرد.

دکتر نجفی با بیان اینکه الحمدا... در این برف حادثه و تلفاتی نداشتیم افزود : در پی بارش برف گیلان میزبان مسافرانی از 3 استان بودیم که راههای آنها بسته و از استان ما گذر کردند.

وی با انتقاد از عبور وسایل نقلیه و اتوبوس های بدون زنجیر چرخ و امکانات ایمنی از جاده های گیلان اظهار داشت : همواره افتخار می کنیم که خدمت گزار این مردم هستیم.

دکتر نجفی از دعوت مدیر کل توانیر کشور به گیلان خبر داد و افزود : به یاری خداوند مشکلات موجود و خواسته ها در خصوص شبکه برق استان به مدیر توانیر ارائه خواهد شد.

گفتنی است  : در مراسم جشن انقلاب که دیشب با حضور استاندار، جمعی از مسئولان محلی و همچنین معاونان، مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز گیلان به همراه خانواده هایشان در رشت برگزار شد، صفحه استانی خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در گیلان، رادیو نما و همچنین کانال های مجازی صدا، سیما، خبر، موسیقی و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان به بهره برداری رسید.

در این مراسم  استاندار گیلان از کارکنان برگزیده  صدا و سیمای مرکز گیلان در جشنواره های بین المللی، ملی و جشنواره مراکز استان ها تجلیل کرد .

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code