| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این آتش سوزی در ساعت ۱۲:۱۴ دقیقه روز جمعه ۱۵ بهمن ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۷ دستگاه خودروی اطفایی ازایستگاه های ۱۲و۶و۳و۲ به محل حادثه واقع در خیابان چمران- کوچه جام جم اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان دود و شعله از بالکن آپارتمان مشاهده می شد .

وی در ادامه با بیان اینکه بواسطه این آتش سوزی دود گرفتگی یک ساختمان چند طبقه محرز بود افزود: سریعا آتش نشانان اعزامی به گروه های امداد و نجات و اطفای آتش تقسیم شدند؛ گروهی بهمراه دستگاه های تنفسی نسبت به خارج کردن افراد محبوس شده احتمالی اقدام کرده و گروهی دیگر عملیات ایمن سازی و اطفای آتش را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی بواسطه وجود اجسام قابل اشتعال به بالکن یک واحد آپارتمانی دیگر نیز سرایت نمود، افزود: سریعا نسبت به اطفای آتش اقدام شد و از گسترش به داخل منزل مسکونی همجوار پیشگیری بعمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت میزان خسارت وارده را در دست بررسی خواند و گفت: علت حادثه بی احتیاطی در قرار دادن شعله روباز در مجاورت اجسام قابل اشتعال"پارچه" بوده است.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code