| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و کارگروه هشدار و اطلاع رسانی شهرداری رشت؛ سید محمد علی ثابت قدم با بیان اینکه در بخش حمل و نقل عمومی  تمام ناوگان شهری ما در حال تردد در شهر هستند اظهار داشت: حضور عابرهای  پیاده در مسیرها؛ تصادفات و قطع درختان و یا افتادگی تیرهای برق در مسیرها و مواردی از این قبیل می تواند سبب کندی عبور و مرور در سطح شهر شود.

شهردار رشت افزود: قاعدتا با توجه به موانعی که پیش آمده است که آن هم در روزهای برفی امری طبیعی است ناوگان حمل و نقل ما با کندی روبرو می شود و داشتن سرعتی در حد استاندارد در این شرایط میسر نیست .

وی با اشاره به تلاش های نیروهای شهرداری برای رفع موانع و کاهش حداقلی ایجاد این موانع در سطح شهر گفت: تلاش ها برای ایجاد سرعت در حمل و نقل عمومی در مسیرهای اصلی انجام می شود.

ثابت قدم با اشاره به اینکه موانع از بین نمی رود گفت: مثلا افتادن درختان در شرایط بحران و برف امری طبیعی است، فعالیتهای ما در جهت رفع موانع و ایجاد مسیرهای باز در طول بارش و نیز نبود موانع در زمان اتمام بارش است.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: اینکه وسایل حمل و نقل عمومی در شهر رشت به طور کلی در حد استاندارد نیست را ما بارها اعلام کردیم و در برنامه های شهرداری رشت گنجانده شده است که در یک برنامه زمانی مشخص به حد مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه تمامی وسایل نقلیه موجود برای خدمات رسانی به شهروندان به کار گرفته شده است تاکید کرد: اینکه زمان اتمام فعالیتها چه زمانی است باید ذکر شود  طبق اعلام هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده باید بارش به حالت سکون برسد و با اتمام بارش ها شهرداری رشت باید نسبت به نمک پاشی و تردد ایمن و بهینه شهروندان اقدام کنیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code