| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه بارش زا و کاهش ناپایداری های جوی در استان از عصر امروز (پنجشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و ناپایدار در منطقه است که شرایط برای ابرناکی و بارش برف تا بعدازظهر مهیاست.

وی ادامه داد: طی عصر و شب انتظار می رود در نواحی مرکزی و شرقی استان، شاهد تضعیف سامانه بارش زا، کاهش ناپایداری و ابر در استان باشیم لازم به ذکر است که طی 72 ساعت آینده، وقوع یخبندان پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارش برف، وزش باد، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با یخبندان پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با چهار درجه مربوط به رشت و کمینه دما را با 10 درجه زیرصفر مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته در دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل 110 ، رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) 58 ، ماسوله 50 و لاهیجان 47 سانتیمتر برف باریده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code