| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: علیرضا بیرانوند در مسیر رفتن به عروسی وحید امیری یکی از خطرناک ترین کارهای ممکن را انجام داد.

پس از بازی با صبای قم و پیروزی پرسپولیسی ها در دیداری حساس و در حالی که هواداران این تیم، سرخوش از این پیروزی بودند یک اتفاق عجیب در شبکه مجازی اینستاگرام افتاد. ساعت از یک بامداد گذشته بود که دروازه بان پرسپولیسی ها با استفاده از قابلیت جدید این نرم افزار، دوستانش را به تماشای پخش زنده از خودش دعوت کرد! خیلی ها منتظر بودند ببینند که او قرار است چه چیزی را نشان بدهد. 

با این حال علیرضا همه شرایط را فراهم کرد و پخش زنده ای را استارت زد که این دروازه بان را در حال رانندگی با سرعت غیر مجاز نشان می داد! ساعت یک بامداد، پس از بازی با صبا، رانندگی با سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و... . جدا از همه این تخلف هایی که دروازه بان پرسپولیس انجام داده است باید به نکته مهم دیگری هم اشاره کرد. اینکه پرسپولیسی ها این هفته باید مقابل تراکتورسازی به میدان بروند. تیمی که جدی ترین رقیب در جنگ قهرمانی برای آنها به حساب می آید. آیا پرسپولیسی ها پس از بازی با صبا تمرین نداشته اند که بیرانوند از خواب و زندگی اش زده و راهی خرم آباد از جاده ملایر شده است؟ این حرف ها را خودش در این ویدئو زنده زد که: «جاده خرم آباد را برف بسته است. دارم می روم از سمت ملایر به خرم آباد برسم.»

یرانوند در بخش دیگری از این ویدئو زنده گفت: «دارم می روم عروسی و امتحان دانشگاه و... باید امتحان بدهم که یک وقت سرباز نشوم تا مجبور شوم ترک تان کنم!» این حرف های بیرانوند در کمتر از چند دقیقه، کلی لایک و کامنت به همراه داشت. جالب اینجاست که در پخش لایو علیرضا بیرانوند از اینستاگرام، دو نفر دیگر هم قابل مشاهده بودند که آهنگی را با صدای بلند گوش می دادند. بدون شک رفتار علیرضا بیرانوند که کمربند ایمنی را هم نبسته بود با واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس روبه رو خواهد شد. مسئولانی که البته مدیر روابط عمومی آنها که همان طور از اسمش مشخص است باید پایه را بر، برقراری ارتباط با رسانه ها بگذارد به رغم تماس های مکرر حاضر به پاسخگویی نشد. حال دیگر از سایر مسئولان پرسپولیس انتظاری نمی رود که در این زمینه پاسخگو باشند. شاید خود برانکو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور به این نکته اشاره کند و... اما ببینید کامنت های جالبی را که مردم پس از ویدئو لایو بیرانوند برای او گذاشتند: *بروجرد رو عشق است. *آقای بیرانوند نَمیری! *قبول می شی ایشالا. *امیری چقدر ته دیگ خورده این طوری عروسیش داره برف میاد؟ *دو دسماله یادت نره. *ان شاءالله موفق باشی. *نه، همون درس بخون که سرباز نشی. *علی خودت یک دهن بخون. *عشقی به مولا. *داداش حواست به رانندگی باشه. *علیرضا کمربند رو ببند! *زنده باد ارتش سرخ. *چی شده؟ راه بسته شده؟ بیرانوند از دسترس خارج است علیرضا بیرانوند از دسترس خارج است. ظاهراً او طبق وعده ای که داده بود راهی خرم آباد شده است، تا به عروسی برود، در امتحانات دانشگاه شرکت کند و به خاطر دل هواداران سرباز نشود! دیروز هرچه با او تماس گرفتیم ابتدا در دسترس نبود. تا ساعت های اول وضعیت به همین منوال بود اما از یک ساعت بعد تلفن همراه او خاموش شد تا مطمئن شویم که او دیگر پاسخگوی سؤالات خبرنگاران در این زمینه نخواهد بود. البته شاید هم بیرانوند با اجازه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مراسم عروسی دوستش شرکت کرده است. هنوز چیزی مشخص نیست چون پرسپولیسی ها هم مثل خود بیرانوند در دسترس نیستند. تلفن های همراه شان زنگ می خورد اما...  احتمالاً همگی با هم راهی خرم آباد شده اند تا با هم در عروسی شرکت کنند، با هم در امتحان شرکت کنند و با هم سرباز نشوند!  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code