| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
فرماندار لاهیجان خبر داد:
       کد خبر: 91792

نگاه ایران: فرماندار لاهیجان اعلام کرد: در دهه فجر امسال 201 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 490 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

سید محمد احمدی روز شنبه گفت: طرح های دهه فجر امسال با اعتباری بیش از 490 میلیارد و 655 میلیون ریال در شهرستان لاهیجان افتتاح می شوند که یک هزار و 281 فرصت شغلی با این طرح ها ایجاد می شود.

وی افزود: این طرح ها نسبت به طرح های دهه فحر سال گذشته از نظر تعداد 24 درصد ، به لحاظ میزان اعتبار 73 درصد افزایش دارد و ایجاد فرصت شغلی نیز نسبت به دهه فجر سال قبل سه و نیم برابر بیشتر شده است.

فرماندار لاهیجان اظهارداشت: این طرح ها با تلاش و پیگیری ها در سطح ارکان نظام و همکاری همه دستگاهها اجرایی شده اند که شامل طرح هایی در زمینه های سنگ فرش ، پیاده راه سازی ، آسفالت راه های روستایی ، تامین آب شرب روستایی ، ایستگاه تقلیل فشار گاز و خط تغذیه ، راه سازی ،طرح های پرورش ماهی سردآبی ، افتتاح ساختمان دادگستری رودبنه ، افتتاح مدرسه ، طرح های کشاورزی و اجرای طرح تامین مسکن مددجویان و پارک بانوان می باشند.

وی گفت: کمیته های مختلف 19 گانه در ستاد دهه فجر امسال شکل گرفته است که تاکنون جلسات مختلفی نیز تشکیل شده است و کمیته ارتباطات و اطلاعات یکی از این کمیته هاست که از نمایندگان رسانه های گروهی تشکیل شده است تا بتوانند طرح ها و برنامه های دهه فجر را به خوبی پوشش دهند.

فرماندار لاهیجان اظهارداشت: با وقوع انقلاب تحلیگران غربی با توجه به اهداف انقلاب به مقابله با آن برخاستند و در شکل های مختلف با آن مخالفت کنند .

وی تصریح کرد: انقلاب ایران نشات گرفته از تفکرات اسلامی و تجدید بنای اندیشه دینی و الگو گرفته از قیام امام حسین (ع) بود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code