| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی، کاهش دما و بارندگی در استان طی روزهای پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی روز شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است بنابراین شرایط برای ابرناکی، کاهش دما، وزش باد و بارندگی (گاهی شدید)، ارتفاعات، دامنه ها و برخی مناطق مستعد جلگه ای بارش برف مهیاست.

وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید)، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، طی عصر و شب مناطق مستعد جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، همراه با بارندگی، در بعضی نقاط برف، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، طی عصر و شب کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دما در استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به بندرکیاشهر با 10 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به جیرنده با چهار درجه زیرصفر عنوان کرد.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته، به ترتیب هشت و چهار درجه ثبت شده است.

غلامی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به انزلی با 28.6 میلیمتر و بیشترین میزان بارش برف را مربوط به جیرنده با 12 سانتی متر ذکر کرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code