| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران/گروه ورزشی: هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) عصر امروز (پنج شنبه 30دی) با یک تساوی و یک پیروزی برای نمایندگان گیلان برگزار شد. از ساعت 14 در ورزشگاه تختی بندرانزلی، ملوان میزبان فولاد یزد بود که شاگردان محمدمایلی کهن توانستند با گل دقیقه 37 مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی، فولاد یزد را با شکست بدرقه کنند. (گزارش تصویری این بازی)
اما سپیدرود که در هفته اخیر درگیر حواشی مدیریتی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان بود، میهمان تیم انتهای جدولی خیبر خرم آباد شد اما نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک کسب کند. علی صدرا در دقیقه ۴۷ از روی نقطه پنالتی گل خیبری ها را زد و سهیل حق شناس در دقیقه 60، بازی را به تساوی کشاند. موفق به گلزنی برای خیبری ها شد اما سهیل حق شناس کاپیتان تیم سپیدرودود موفق شد با سانتر محمدرضا مهدوی و ضربه سر امیر تیزرو با نوک پا دروازه حریف  را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. نتایج سایر بازی های هفته بیستم بدین شرج است: بادران تهران۳- ۰ خونه به خونه گل گهرسیرجان۰- ۰ مس کرمان مس رفسنجان۳- ۲ راه آهن پارس جنوبی جم۲- ۱ آلومینیوم اراک نساجی مازندران۲- ۱ ایران جوان بوشهر استقلال اهواز۰- ۰ اکسین البرز
فجر سپاسی-نفت م.سلیمان (به دلیل حضور فجر سپاسی در مسابقات ارتش های جهان لغو شد)
بدین ترتیب در پایان هفته بیستم، ملوان انزلی با 20 بازی و 39 امتیاز در صدر و سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و 35 امتیاز در رده دوم قرار دارد. دو نماینده گیلان قرار است در هفته بیست و یکم، ساعت 14 روز چهارشنبه 6 بهمن در رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code