| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
نگاه ایران: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت در اقدام های اجرایی فردی بسیار توانمندی است اما انضباط مالی ندارد.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به طرح استیضاح شهردار این شهر اظهار کرد: در شرایط فعلی با استیضاح شهردار رشت مخالف هستم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تصریح کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم یقیناً باید برای پرداخت حقوق و پاداش پرسنل شهرداری رشت و سازمان های تابعه برنامه ریزی هایی انجام شود و تمام این اقدام ها نیازمند حضور شهردار است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: با توجه به محدودیت های قانونی که برای سرپرست شهرداری رشت وجود دارد استیضاح شهردار رشت و متعاقب آن جایگزین کردن سرپرست برای اداره شهرداری موجب تحمیل مشکلات مضاعف بر پرسنل، شهروندان و شهر می شود.

وی توجه به منافع شهر در تصمیم گیری ها را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی استیضاح شهردار رشت به صلاح نیست و بنده تا کنون با این موضوع مخالفت کرده ام.

حاجی پور با اشاره به اینکه معوقات پرسنل شهرداری و سازمان های تابعه تا پایان آذر ماه سال جاری واریز شده است گفت: اعضای شورا با جدیت پیگیر پرداخت مطالبات پرسنل هستند و این موضوع باید در اولویت تمام امور باشد.

وی یادآور شد: مطالبات پرسنل آتش نشانی و رفتگران تا پایان آذر ماه سال جاری پرداخت شده و ما در صدد هستیم تا پرداخت حقوق و پاداش پرسنل را به روز رسانی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تصریح بر اینکه شهردار اقدام های خوبی انجام داده است، متذکر شد: شهردار رشت در اقدام های اجرایی فردی بسیار توانمندی است اما انضباط مالی ندارد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code